Bringing 360° value through services
By weaving together solid support, training, various consulting and integration services, and development, we help enterprises deliver on their promises of service reliability and security.
As little or as much
While a complex solution may demand diverse expertise and time, sometimes an hour with a consultant is exactly what you need to solve a task at hand. Hire as much help as you need.
Flexible delivery
Our team of developers will meet you where your needs are. Choose between secure remote online assistance or on-site presence for comprehensive help and advice.
The right mix
Achieve maximum impact and value with NetXMS, entrusting all the additional work on integration, upgrade or support to our experts. We will advise on the right service mix.
Consulting
Important answers to our clients’ complex network monitoring challenges — from professional deployment and turnkey solutions to custom template building and upgrades.
Integration
Seamless integration with your service desk, ticketing system, or any other tool you may want to use together with NetXMS monitoring.
Troubleshooting
Precise and reliable system fixes, done quickly and effectively with the solid support of our engineers.
Development
Create new NetXMS features to fit your needs and enhance process management and efficiencies — our team of developers is at your service.
Testimonios
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Roman Doerr from the MSP company C3 Group
“Hemos estado usando NetXMS durante cuatro años, comenzando con un monitoreo básico de dispositivos de red. La flexibilidad de NetXMS nos permitió cambiar toda nuestro monitoreo de servidores, estaciones de trabajo y aplicaciones a una única plataforma, que integramos con nuestros sistemas de tickets e informes. En la actualidad, estamos supervisando cerca de 5000 dispositivos, recolectando unos 300.000 puntos de datos, además de datos de Syslog, SNMP Trap y Windows Event Log. El soporte que recibimos de Raden Solutions ha mostrado ser de un valor incalculable para crear esta solución.”
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Tommy Croghan, administrador de red inalámbrica en Roggen Telephone
“NetXMS nos da mucha flexibilidad a la hora de monitorizar y con las notificaciones, sin necesidad de una gran potencia de procesamiento. La amplia variedad de formas para monitorizar, así como la disponibilidad de los nodos de bajo coste para proporcionar supervisión en ubicaciones de difícil acceso, nos permite identificar rápidamente las problemas y ofrece a nuestros clientes un servicio mucho más fiable.”
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Kana’n Abdul-Rahim, the Housing Bank for Trade and Finance
“Uno de nuestros bancos cliente pudo detectar unas 50 ATM fuera de servicio usando NetXMS, lo que no sería posible hacer con otro sistema. Sin NetXMS, nadie habría notado que había un problema en primer lugar. Quisiéramos darles las gracias por un sistema tan fuerte y creíble.”